Pomoc

  • Jak znaleźć książkę, której szukam, jak zrobić zakupy?

    Dzięki Hedwidze zamawianie podręczników stało się łatwe i przyjemne. Wystarczy, że wskażesz nam jakie pozycje mamy zapakować a resztę zrobimy za Ciebie.

    Kompletowanie podręczników nie oznacza jeszcze złożenia zamówienia, więc możesz swobodnie dodawać kolejne pozycje do koszyka.

    Skorzystaj z menu po lewej stronie

    W manu wybierz poziom nauczania, np. Szkoła podstawowa a następnie klasę, np. Klasa 5 i przedmiot, który Cię interesuje, np. Przyroda

    Szkoła podstawowa – Klasa 5 - Przyroda

    Hedwiga wyświetli listę książek a Ty przenieś swoją pozycję do koszyka przez wciśnięcie guzika „Kupuję”. Zobaczysz, że koszyk zacznie się zapełniać.

    Skorzystaj z naszej wyszukiwarki

    Wpisz tytuł książki w naszej wyszukiwarce na głównej stronie a przekonasz się jak jest wygodna i szybka – nawet gdy wpiszesz tylko część tytułu Hedwiga zaproponuje Ci listę pozycji a z każdą kolejną literką lista będzie ograniczać wyniki. Możesz też wpisać autora podręcznika.

    Przenieś swoją pozycję do koszyka przez wciśnięcie guzika „Kupuję” a książka pojawi się w Twoim koszyku.

    Wyślij maila

    Wiemy, że część osób lubi wysyłać zamówienia pocztą – nic prostszego, wyslij listę szukanych pozycji mailem na adres

    zamowienia@hedwiga.pl

    W takiej sytuacji zamówienie złożymy za Ciebie

  • jak dokonać płatności?

    Masz do wyboru kilka możliwości:

    - tradycyjny przelew – gdy już złożysz zamówienie możesz wybrać taką formę płatności. Wyślemy do Ciebie maila z kopia zamówienia oraz numerem naszego konta.
    - płatność przy odbiorze przesyłki – jeśli wolisz zapłacić później możesz wybrać opcję „Płatność za pobraniem”. W takiej sytuacji zapłacisz odbierając przesyłkę z książkami na poczcie lub u naszego kuriera.
    - płatność online – istnieje możliwość skorzystania z usług serwisu płatności.pl, w ramach której możesz opłacić zakupy bezpośrednio z własnego konta bankowego lub karta kredytową

  • Jak szybko zrealizujecie moje zamówienie?

    Zdecydowaną większość zamówień (ponad 92%) realizujemy w ciągu 72 godzin od chwili złożenia zamówienia. W przypadku zagrożenia tego terminu kontaktujemy się z Klientem i ustalamy kolejny, dogodny termin.

  • Ile kosztuje przesyłka?

    Jeżeli przesyłka ma wartość powyżej 400 zł i zostanie opłacona przelewem wyślemy ją do Ciebie bezpłatnie. W innym przypadku koszty wysyłki są następujące:

    - przesyłka pocztowa 9 zł - jest to szybka przesyłka biznesowa
    - przesyłka kurierska 19,90 zł
    - w przypadku płatności za pobraniem opłata jest powiększana o 4,60 zł

    Wszystkie warianty kosztów przesyłki są prezentowane w koszyku „przy kasie” i wymagają Twojej akceptacji.

  • W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 – 19.00. W trakcie weekendów i wieczorami pełnione są dyżury i obsługiwana jest korespondencja email. Gwarantujemy, że czas otrzymania odpowiedzi nie przekroczy 21 godzin.

  • Z kim się kontaktować w razie pytań?

    W godzinach pracy czynna jest infolinia pod numerem telefonu 22 245 28 45. Zawsze możesz też wysłać do nas maila na adres zamowienia@hedwiga.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego na głównej stronie naszej księgarni.

  • Jak reklamować zakupy?

    Dokładamy wszelkich starań żeby nasze przesyłki były wysyłane na czas i bez błędu. W przypadku, gdy złapiesz nas na pomyłce powiedz nam o tym. Wyślij maila lub zadzwoń i wspólnie ustalimy jak zmienić zaistniałą sytuację.

  • Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

    W przypadku gdy chcesz zmienić treść swojego zamówienia napisz maila na adres zamowienia@hedwiga.pl lub zadzwoń na infolinię 22 245 28 45.

  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

    Pragniemy Cię zapewnić, że po każdej zmianie statusu wysyłamy do Ciebie potwierdzenie mailem. Zawsze też możesz podejrzeć aktualny stan zamówienia w zakładce Twoje konto, które zobaczysz pod lewym menu po zalogowaniu do serwisu.

  • Kody rabatowe w naszej księgarni

    Kody rabatowe są dystrybuowane na kilka sposobów podczas akcji promocyjnych. Część z nich jest przyznawana szkole i przekazywana Rodzicom przez nauczycieli. Specjalne kody wysyłamy naszym Stałym Klientom - zrób u nas zakupy lub zapisz się na newsletter a zobaczysz jak łatwo można zdobyć dodatkowy rabat. 

    Jeśli Twoja szkoła jeszcze nie korzysta z naszych kodów to możesz podpowiedzieć Nauczycielom jak taki kod zdobyć - wystarczy napisać do nas lub zadzwonić - chętnie przywitamy nową placówkę w naszej księgarni i oczywiście przyznamy kod rabatowy.

  • Program Bezpieczne Zakupy

    W roku 2013 przygotowaliśmy specjalny program ochrony kupujących. Chcemy zapewnić Ci spokój i dobry nastrój 1 września. Nawet jeśli Twójnauczyciel zmieni tytuł podręcznika to w naszej księgarni możesz go wymienić. W przypadku pomyłki znacznie wydłużamy termin wymiany. Kupujeszbezpiecznie i spokojnie. Zasady programu są proste i jasne, szczegóły znajdziesz na tej stronie Program Bezpieczne zakupy